Levering terrasoverkapping
Als je de order hebt geplaatst via onze webshop dan wordt deze verwerkt en gereed gemaakt wordt voor levering. Bij terrasoverkapping orders leveren we op vaste dagen binnen een specifiek postcode gebied. Dag van levering wordt op afspraak gemaakt met klant zodat we zeker zijn dat er iemand aanwezig is bij levering.
Postcode gebied bezorgdagen
1000 – 3199 donderdag | 5100 – 5199 dinsdag |
3200 – 3399 dinsdag | 5200 – 6499 Vrijdag |
3400 – 3769 donderdag | 6500 – 7799 woensdag |
3770 – 3794 woensdag | 7800 – 7999 maandag |
3795 – 3836 donderdag | 8000 – 8199 woensdag |
3837 – 3888 woensdag | 8200 – 8259 donderdag |
3889 – 4199 donderdag | 8260 – 8299 woensdag |
4200 – 4999 dinsdag | 8300 – 9999 maandag |
5000 – 5099 vrijdag |
Bezorgkosten
De kosten voor bezorgen worden vermeld bij het plaatsen van de order in de webshop. Een overkapping is netjes en stevig verpakt en de dakplaten worden er ook bij afgeleverd. Dit maakt het een bijzondere levering van groot formaat. De kosten voor bezorgen in Nederland liggen gemiddeld tussen de 95,- en 250,- euro.
Aanwezig zijn bij aflevering!
Zorg dat je de dag van levering thuis bent. Omdat het een zwaar en omvangrijk pakket is adviseren we om met minimaal 2 mensen aanwezig te zijn. We kunnen geen dagdeel aangeven voor de levering. De transporteur heeft ruimte en voldoende tijd nodig om de aflevering zorgvuldig te kunnen uitvoeren.
Als je niet op de afgesproken dag voor levering aanwezig bent en het pakket niet bezorgd kan worden. Dan brengen we voor een nieuwe bezorgafspraak extra transportkosten in rekening, namelijk € 250,- in Nederland.
De plek van levering
Om het tilwerk te beperken, parkeert de chauffeur de vrachtwagen altijd zo dicht mogelijk bij het door jou opgegeven adres. Het is een bijzondere levering door afwijkende maten en gewicht. De bezorging wordt gedaan met een grote vrachtwagen die soms niet overal bij kan. Zorg dat je op de opgegeven bezorgdatum thuis bent om het in ontvangst te nemen.
Indien de vrachtwagen niet bij het opgegeven adres kan komen lost hij de materialen zo dicht bij het opgegeven adres als mogelijk. Hiervoor kunnen wij helaas geen verantwoording nemen.
Bevestiging van ontvangst en controle
Voor ontvangst van je bestelling is het noodzakelijk dit te bevestigen met je handtekening. Je hebt 24 uur de tijd na levering om je bestelling te controleren op onjuistheden en/of beschadigingen. Na deze periode kunnen wij helaas geen reclamaties en/of klachten meer in behandeling nemen. Wij raden je aan om je bestelling goed te controleren binnen deze periode om eventuele teleurstellingen te voorkomen. Een consument is zelf verantwoordelijk om zijn bestelling te controleren op compleetheid en/of onjuistheden.
Bestelling incompleet of niet ontvangen
Wij streven ernaar om je bestelling compleet af te leveren. Heb je een incomplete bestelling ontvangen of een bestelling helemaal niet ontvangen? Neem direct contact met ons op (binnen 24 uur) zodat wij je snel en zo goed mogelijk kunnen helpen.
Garantie
Wij streven ernaar om alle producten compleet af te leveren en bieden hierbij de op het product geldende garantie. De garantie is per product en merk verschillend, in ons advies nemen wij altijd de op dat moment actuele garantie mee, zodat je (achteraf) niet voor verrassingen komt te staan.
Alle producten die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een product ontvangt waarbij dit niet het geval is, bieden we je zo snel mogelijk een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.
Ontevreden?
Ben je niet tevreden, laat het ons dan weten. Wij lossen het graag samen met jou op. Stuur ons een e-mail of bericht via het contactformulier.
Na ontvangst van je klacht streven we ernaar om binnen 2 werkdagen een inhoudelijke reactie te geven. Klachten die betrekking hebben op schade aan materialen dienen binnen 24 uur na bezorging aan ons per mail kenbaar gemaakt te zijn. In de e-mail dienen ook foto's en video meegestuurd te worden van de schade. Zonder foto's kunnen wij de klacht helaas niet in behandeling nemen.